Šok, aneb pravdivý příběh miliontého zákazníka.
Dobrých pár měsíců mi doma tekl můj starý bojler. Žral hodně energie
a dělal mi jen starosti. Stále jsem odkládal jeho servis. Nad koupí nového
jsem ani nepřemýšlel. Vždyť to znáte, peněz není nikdy nazbyt.
Jednoho pěkného dne jsem měl cestu do Bratislavy, rozhodl jsem se jít podívat do firmy, která se zabývá prodejem a servisem ohřívačů vody
a podělit se se starostmi s mým starým bojlerem, doufajíc, že mi pomohou vyřešit můj problém.
Hned, jak jsem vstoupil do prodejny, mě zaujala široká nabídka sortimentu.
S úsměvem mě oslovil příjemný a ochotný pán. Postěžoval jsem si mu ohledně mého problému. Přesně věděl o čem mluvím. Navrhl mi, že můj problém vyřeší. Spadl mi kámen ze srdce. Prý pošle servisního technika ke mně domů
a ten prověří stav a možnost opravy, pokud budu souhlasit, ihned i ohřívač opraví. Wau, byl jsem příjemně překvapen, jak je to jednoduché a já jsem se trápil dlouhé měsíce.
Jenže tím můj příběh nekončí, využil jsem příležitosti a zeptal se i na nový ohřívač, vždyť přece jen, ten můj starý měl už své odžité a nechtěl jsem riskovat, že po případné opravě nevydrží tak dlouho, jako nový.
Byl jsem spokojený s přístupem prodavače a po zjištění, co bych přesně potřeboval, mi ochotně ukázal ohřívač vody, který by byl pro mou domácnost nejlepší. Ušetří provozní náklady a dokonce budeme mít více teplé vody než dosud. Co mě dostalo, bylo ovládání INTELIGENT - vše řeší za mě.
Prodavač neměl jen potřebu "stůj co stůj" mi zboží vnutit, ale profesionálně poradit, i proto jsem se rozhodl, že si můj nový bojler koupím pravé v dané společnosti.
Celkový dojem na prodejně společnosti ELÍZ - ohřívače vody s.r.o. byl perfektní. Je opravdu vidět, že tam pracují lidé, kteří vědí, co dělají.
Mé rozhodnutí bylo správné!
U pokladny jsem se dozvěděl, že jsem miliontý zákazník a daný bojler mám
i s montáží zcela zdarma. To byl pro mě úplný šok, oněměl jsem, nezmohl jsem se na kousek slova.
Ze začátku jsem tomu nechtěl uvěřit, myslel jsem, že si dělají legraci, ale když ke mně přišel pan Miroslav Elíz, jednatel společnosti a pogratuloval mi, tak jsem uvěřil.
Dohodli jsme termín montáže a s radostí jsem se odebral domů.
Montáž bojleru proběhla perfektně. Technici, kteří mi ho přišli namontovat
až domů, byli vstřícní a dochvilní, přesně podle dohody. Starý bojler demontovali a odnesli do auta. Postarali se i o ekologickou likvidaci. Namontovali nový bojler. Po montáži nového bojleru mi technik ukázal všechny funkce, které nový Inteligent má a nastavil mi bojler podle mých požadavků, které jsem měl. Jednoduše super.
Momentálně bojler používám už dva měsíce a funguje bez nejmenšího problému. Mám nastavený systém Inteligent a přesně vím, kolik vody mám, jakou má voda teplotu a kolik elektrické energie ohřívač spotřeboval. První úspory na provozních nákladech se dostavily. Prostě bomba.
Pokud i Vy zvažujete koupi nového ohřívače vody, tak vám rozhodně doporučuji společnost ELÍZ - ohřívače vody s.r.o., já jsem maximálně spokojený.
Děkuji Vám.
Gabriel Dičer
Horná Kráľová
Rádi vám pomůžeme! Vyplňte následující informace a my Vám doporučíme produkt přesně pro Vás.
+421 2 5363 4209
Pondělí – Pátek od 8:00 do 18:00
Eliz - ohřívače vody
Prodejna 1
tel: +421 2 5363 4209
fax: +421 2 5363 4266
Prievozská 2 / b
821 09 Bratislava
> zobrazit na mapě
Eliz - ohřívače vody
Prodejna 2
tel: +421 2 5341 7124
fax: +421 2 5363 4266
Plynárenská 4
821 09 Bratislava
> zobrazit na mapě
Eliz - ohřívače vody
Distribučný sklad východ
tel: +421 910 910 635
fax: +421 2 5363 4266
Magnezitárska 5
040 13 Košice
> zobrazit na mapě
Eliz - ohřívače vody
Distribuční sklad
tel: +420 725 881 505
fax: +421 2 5363 4266
Mezi Vodami 33 (areál Chirana)
Praha 12, Modřany
> zobrazit na mapě